GDPR

Uudistamme verkkosivujamme

Henkilötietojen käsittelyyn sovelletaan EU:n yleistä tietosuoja-asetusta toukokuusta 2018 lähtien.

 

Katso mistä kyse http://www.tietosuoja.fi/fi/index/euntietosuojauudistus.html

 

Tapamme käyttää yhteystieoja:

Emme kerää kuluttajien tietoja kuten  arvonnoissa, standeilla, tms. Yhteystietoja vaihdamme tavatessamme yritysten edustajia kuten käyntikortit, puhelinnumerot.

Emme talleta vaihtamiamme käyntikortteja mihinkään järjestelmään.

Käytämme julkisia tietoja tapauskohtaisesti hakemalla satunnaisesti julkisista lähteistä, kuten selaamalla nettisivuja. Emme talleta emmekä luokittele uutiskirjeen vastaanottajia myöhempää käyttöä varten. Uutiskirjeet ovat ykittäisiä poimintoja ja lähetyksiä.

 

 

Kolmannen osapuolen järjestelmiin kertyy jälkiä, kuten sähköpostista ja puheluista aiheineen ja aikaleimoineen. Niiden yhteystietojen hallinta ko. 3. osapuolen järjestelmän puitteissa on lähes mahdoton tehtävä.

Samoin kolmannen osapuolen verkkokauppajärjestelmät asiakashallinta, ostolokit, maksuvalinnat, tms. ovat ko järjestelmienn mukaisesti liian työläitä ja käytännössä mahdotonta hallita yhteensopivasti tai keskitetysti.

Asiakkaidemme tai kohderyhmämme pääasiassa sähköinen yhteystieto  on hajautunut lokipohjaisesti eri järjestelmiin eikä yhtenäistä keskitettyä järjestelmää ole käytettävissä. Siksi käytämmekin julkisia tietolähteitä joiden pohjalta lähestymme pääasiassa b2b asiakkaita. Silloin kun b2b yhteystietona on käytetty henkilön henkilökohtaista esim. sähköpostia linkittyvät ne kuitenkin yrityksen muihin yhteystietoihin, kuten yrittäjillä tyypillisesti on käytössä henkilökohtainen yhteystieto. Asiakkaan henkilökohtaisia yhteystietoista emme ole edes kiinnostuneita muutoin kuin laskun tai tuotteen toimituksen perilleohjaamisen tarpeissa. Perinteistä kirjepostia suoramarkkinointia emme harjoita lainkaan kuluttajille.

jatkuu…

 

 

Tykkää - Jaa